El ministre, Dara Calleary, va presentar ell mateix la seva dimissió.
El ministre, Dara Calleary, va presentar ell mateix la seva dimissió.
L’irlandès Dara Calleary, ministre d’Agricultura, va presentar aquest divendres la seva dimissió política després de la polèmica que s’havia generat per haver assistit a un esdeveniment el dimecres on hi havia 80 persones, entre elles el comissari europeu de Comerç, Phil Hogan.
L’esdeveniment en qüestió es va celebrar a la localitat de Clifden pocs dies després que el Govern anunciés noves restriccions per frenar la pandèmia, que a Irlanda es tradueix en un total de 27.676 casos.
Les mesures instaurades al país limiten els actes socials, de tal manera que no es poden organitzar cap tipus de cel•lebració a restaurants i bars.
Quan l’assistència de Calleary a l’esdeveniment sortí a la llum, no trigà en disculpar-se a la seva conta de Twitter amb les següents paraules: “Vull disculpar-me davant la població, a qui els hem demanat molt en aquests moments tan difícils. També ofereixo les meves disculpes i el meu sincer pesar als meus companys de Govern”.
Poc després de publicar aquestes paraules, Calleary anunciava la seva dimissió al càrrec de ministre d’Agricultura. Un càrrec al quan havia arribat aquest passat juliol per substituir al seu predecessor, Barry Cowen, que va ser cessat per una controvèrsia derivada d’una antiga condemna on se l’acusava de conduir sota els efectes de l’alcohol.
______________
L’Alerta necessita el vostre suport
L’equip de l’Alerta està formada per persones que fan aquesta tasca de forma voluntària. Degut a l’augment de visites ens hem vist obligats a apujar les capacitats del servidor, per tant tenir més despeses que no podem cobrir només amb la publicitat. Amb una petita aportació de forma completament segura pots ajudar-nos a continuar la nostra tasca.
Us podeu fer subscriptors de l’Alerta en aquesta pàgina.
Tens dubtes? Totes les respostes en aquest post!
Ets una empresa? Anuncia't a l'Alerta!